Hellion

Z Hellion Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Hellion logo.png

Hellion jest połączeniem surwiwalu i kosmicznego symulatora - to połączenie gatunków dających gracza przeciwko śmiertelnemu środowisku a także innym graczom. Stań przeciwko całemu systemu słonecznemu, będziesz musiał przetrwać ekstremalne temperatury, promieniowanie oraz odnajdywać podstawowe zasoby takie jak powietrze,woda,paliwo i inne przedmioty aby przetrwać

Aby odkryć sekrety Hellionu gracze będą musieli odnaleźć statek i przedmioty poza granicami ich stanowisk. Aby to zrobić będą musieli znaleźć sposób do wydostania się i współpracy z innymi graczami, a przynajmniej współpracy, dopóki nie staną się oni bezużyteczni.

Hellion został wydany w systemie Early Access 24 lutego 2017r. Grę można kupić za pośrednictwem Steam'a

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Układ słoneczny – tysiące lat świetlnych od Ziemi, Hellion jest celem pierwszych międzynarodowych misji kolonizacji 23 wieku. Miliony kolonistów zawieszonych w kriogenicznej hibernacji budzi się sto lat później, aby znaleźć się w koszmarze. Zamiast wielkich siedlisk i planet czekających na przyjęcie nowych osadników, są tylko dowody konfliktu, zniszczenia oraz ruin pozostałych stacji bez śladu człowieka. Przedstawiciele inżynierów, naukowców i żołnierzy ścigają się pół wieku w akcji ratunkowej. Koloniści posuwają się do kradzieży i przemocy, gdzie inni starają się żyć w bardziej cywilizowanych warunkach odkrywając prawdę o największej katastrofie w historii ludzkości.

Jedynymi miejscami, które wciąż pracują to małe placówki, rzemiosło i przemysł transportowy, które koloniści odnowili. Wszystkie systemy wykazują onaki wysokiego zużycia i bez natychmiastowej naprawy niebawem zabraknie powietrza, wody i energii. Ci, co przeżyli będą musieli szukać nowych narzędzi, jak i zasobów.

Dodatkowe linki[edytuj | edytuj kod]